вторник, 1 июля 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та яка роль і місце диференційованого навчання. Я з’ясувала, що перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.  
   Я зрозуміла, що вчителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку та інше.
  
Безумовно, щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно від початку і до кінця:вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити роботу.

Комментариев нет:

Отправить комментарий